Power Point Presentation:

The paper presented during the conference sessions should be supplemented by the Power Point Presentation.

The presentation should be delivered to the Organisers of the conference by 18th May 2023.

Therefore, the Dropbox service will be made available to the authors of the papers/presentations. Following the receipt of the invitation from the conference organiser by e-mail, you should install a dedicated application on your computer and place a Power Point Presentation in it.

 

Technical requirements:

- presentation in the Power Point
- number of slides: 10-20
- required language: English
- advantage of photos, tables, charts and drawings over writing.
- the size of the presentation should not exceed 2GB

 

Ater 24.04.2023, when the detailed programme of the conference and the division of the speeches into thematic sessions has been decided, you will be informed on which day and in which place your presentation will take place. You will also receive information about the format of the projection screen in the conference chamber, in order to adjust the width and format of your presentation to best suit it (for example, in the „Długosz Chamber” the presentations will be projected on a widescreen).

Until 18.05.2023 Presentations saved in Dropbox will still be able to be changed or added to. Changes should only be made to the file provided in the Dropbox, but no later than 18.05.2023.

After 18.05.2023, all presentations will be archived on the computer to be used during the proceedings. Prior to the conference, all presentations will be tested by designated staff at the venue.

We hope that the procedure described will allow us to minimise the risk of technical problems during the presentations.


PRESENTATION DURING THE CONFERENCE:

The language of the presentation can be Polish, English and Spanish. Simultaneous translation from and into these languages will be provided by the organiser.

In order to guarantee good communication during the proceedings, the question of the language of the presentation will be decided individually with each speaker.

The plenary presentation should not exceed 20 minutes.

Speakers will be provided with a lectern for notes, a microphone and a remote control with an indicator.

Speakers will be able to move the slides themselves with the remote control or ask someone at the computer to do so to ensure the smooth presentation of the papers.

The possibility of uploading new presentations to the computer just before the session is possible only in exceptional cases.

At the end of each thematic session, a 15-minute discussion is foreseen, led by the session moderator. The moderators of the discussion will be members of the Scientific Committee. The presenter during the discussion may be asked to answer questions from the audience.

Enquiries on presentation matters should be addressed to: papers@icmum.pl

PRINT TOP

Szanowni Państwo,

W związku z obowiązującym od 25 maja rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016 - 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem ich danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako RODO, GDPR lub Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych) - Prosimy o zapoznanie się z niniejszą informacją. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych oraz przekazujemy informacje o tzw. cookies.

Klikając "Przejdź do strony" lub zamykając okno, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody.

Organizator Międzynarodowej Konferencji Muzeów Górniczych i Skansenów Podziemnych Wieliczka-Bochnia 2018 - Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce z siedzibą ul. Zamkowa 8, 32-020 Wieliczka przetwarza informacje które:

  • pochodzą ze źródeł publicznych oraz ogólnodostępnych, w tym z Internetu,
  • są pozyskiwane w drodze indywidualnych kontaktów (korespondencja email),
  • dostępne są za zgodą osób, której one dotyczą,
  • przetwarzanie danych jest niezbędne do wykonania umowy z tą osobą,
  • przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
  • niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
  • niezbędne w celu dochodzenia praw przed sądem.

Wśród tych informacji mogą pojawić się dane, które na gruncie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej nazwa RODO), mają charakter danych osobowych.

Zgodnie z art. 13 lub 14 RODO, celem zapewnienia właściwej ochrony danych osobowych, informujemy Państwa, że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych (dalej: Administrator) jest:
    Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce z siedzibą ul. Zamkowa 8 32-020 Wieliczka
  • Pani/ Pana dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora lub przez stronę trzecią, powołaną do realizowania zadań wyznaczonych przez Administratora.
  • Administrator przetwarza Pani/Pana dane wyłącznie do przeprowadzenia czynności związanych z Konferencją ICMUM2018 i nie udostępnia ich innym osobom trzecim.
  • Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w zakresie: imię i nazwisko, tytuł naukowy, adres email, adres zamieszkania, numer telefonu, nazwa, dane teleadresowe i dane do faktury reprezentowanej instytucji.
  • Państwa dane osobowe będą przez Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce przetwarzane  przez okres niezbędny do realizacji zadań związanych z Konferencją ICMUM2018.
  • W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do:
    • żądania od Administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych
    • żądania od Administratora sprostowania Pani/Pana danych osobowych
    • żądania od Administratora usunięcia Pani/Pana danych osobowych
    • żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania  Pani/Pana danych osobowych
    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
    • przenoszenia Pani/Pana danych osobowych
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce

Z powyższych praw można skorzystać  poprzez:

  • kontakt mailowy pod adresem iodo@muzeum.wieliczka.pl
  • kontakt pisemny, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Zamkowa 8 32-020 Wieliczka
    • Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka w Wieliczce może podejmować, w oparciu o Pani/Pana dane osobowe, zautomatyzowane decyzje, w tym dokonywać profilowania o którym mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO.
    • Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem, czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.
Pełna informacja